ペット製品の返品ポリシー
COVID-19の安全対策の結果、返品サービスが遅れる場合があります。

すべてのアイテムがあなたの家にぴったりだと感じてほしいです。

変更された返品ポリシー
私たちの返品ポリシーは、いくつかの製品と特別な機会の購入のためにわずかに異なります:

1.購入後30日以内に返品と返金を申請できます。

2.返品される商品は、元の梱包で未使用の状態である必要があります。摩耗、損傷、洗浄、または改造されたアイテムは一切受け付けません。

3.返品がご自身によるものである場合、返品送料はお客様の負担となります。経済的な配送方法を選択してください;

4. FreightCollectを使用して返送されたパッケージは受け付けていません。

5.理由のない返品はお受けできません。

6.返品の対象となるには、アイテムが未使用で、受け取ったときと同じ状態である必要があります。また、元のパッケージに入っている必要があります。メーカーの返品手数料を支払う必要がある場合があります。返品または交換のオプションは、注文ごとに1回のみ適用されます。これには、オープンボックス製品は含まれません。

間違った商品を受け取ったり、破損して届いた場合は、交換の手配をいたしますので、お問い合わせください。アプライアンスをインストールすると、返品することはできません。

アプライアンスをインストールする前に、到着時に次のことを再確認してください。
1)ボックスをスキャンして損傷がないか確認します。
2)製品名とモデル番号が注文確認書と一致していることを確認してください。
3)パッケージを取り出し、アプライアンスを検査します。

特記事項

商品を発送する前に、常に厳重に検査します。発送中に破損が発生した場合は、メールまたはお電話にてお問い合わせください。私たちは常にあなたを助け、あなたと一緒にそれを解決するためにここにいます。

返品できないアイテムがいくつかあります。

クリアランスアイテム
ギフトカード
デザインアイテム
割引料金でバンドルされたアイテム(例: 「5ドルで25ドル」(バンドル全体が返される場合を除く)
組み立て済みのアイテム
セールページで「返品不可」とマークされた商品
オープンボックスアイテム
注文時に徴収されたアウトバウンド配送料は返金されません。これも:

7800JYP未満の注文の場合は配送料はかかりません
アップグレードされた配送料(優先、エクスプレス、選択した部屋など)
配送に含まれる組立サービス
ただし、商品が破損または欠陥がある場合、これらの例外は適用されません。この場合、私たちはそれを処理し、あなたと協力して最良の解決策を見つけます。

返品を完了するには、領収書または購入証明書が必要です。
購入した商品をメーカーに返送しないでください。

すべてのタイムゾーンは、Nagaipet会社の場所によるものです。

Pet Products Return Policy
Return services may be delayed as a result of COVID-19 safety measures.

We want you to feel like every item is the perfect match for your home.

Modified Return Policies
Our return policy is slightly different for some products and special-occasion purchases:

1. You can apply for Return& Refund in 30 days after your purchase;

2. Items returned must be in unused condition with the original packing. We do not accept items which are worn, damaged, washed or altered in any way;

3. You are responsible for return shipping fee if the return is caused by yourself. Please choose economical shipping method;

4. We do not accept packages returned using Freight Collect.

5. We do not accept returning packages without any reason.

6. To be eligible for a return, your item must be unused and in the same condition that you received it. It must also be in the original packaging. You might have to pay the manufacturer’s restocking fee.The return or exchange option only applies once per order. This excludes Open Box Product.

If you receive the wrong item or it arrives damaged, please contact us so we can arrange for a replacement. Once you have installed the appliance, it cannot be returned.

Before installing the appliance, please double check the following when it arrives:
1) Scan the box for damage.
2) Make sure the product name and model number match your order confirmation.
3) Remove the packaging and inspect the appliance.

SPECIAL NOTE

We will always inspect the goods strictly, before the products are sent for shipment. In case of damages in course of shipping, please contact us by email or telephone to inform us regarding the damaged goods. We will always be here to help you and solve it together with you.

There are a few items that can’t be returned:

Clearance items
Gift cards
Designed items
Bundled items at discounted rates, e.g. “5 for $25” (unless the entire bundle is returned)
Items you have already assembled
Items marked “Non-Returnable” on the sale page
Open Box Items
Any outbound shipping charges collected on the order will not be refunded. This includes:

No shipping charge for orders under 7800JYP
Upgraded shipping charges (expedited, express, room of choice, etc.)
Assembly services included with delivery
However, if your item is damaged or defective, these exceptions do not apply. In this case, we’ll take care of it and work with you to find the best solution.

To complete your return, we require a receipt or proof of purchase.
Please do not send your purchase back to the manufacturer.

All the time zone is according to the location of the Nagaipet company.