1.配送タイプ


ご注文は私たちにとって大きな意味があります。そのため、私たちはすべての製品に迅速、安全、かつ信頼性の高い配送サービスを提供することに専念しています。配送は通常、月曜日から金曜日まで行われ、各商品の配送オプションは商品ページとカートで確認できます。


出荷処理


すべての注文は、1〜3営業日以内に処理、検証、品質チェック、梱包されます。
大量のご注文をいただいている場合、発送が数日遅れる場合がございます。配達のために輸送中の追加の日を見込んでください。ご注文の発送が大幅に遅れる場合は、メールでご連絡いたします。


休日の配送


休日のため、海運会社は通常、大量の海運トラフィックを抱えています。運送会社は配達に追加の時間を必要とします。ご注文の発送が大幅に遅れた場合は、メールでご連絡いたします。

出荷の更新とアラート
コミュニケーションが重要です。メールとSMS通知を使用して、発送プロセス全体を通じて最新情報をお届けします。


2.送料


Nagaipetでのほとんどの注文は無料で発送されます!仕組みは次のとおりです。

Warehouse Shipping fee Shipping days
JP 1200JPY 3-7 Business Days
JP-Hokkaido 800JPY 3-7 Business Days
JP free 3-7 Business Days
CN 1200JPY 7-14 Business Days
CN-Hokkaido 800JPY 7-14 Business Days
CN  free 7-14 Business Days



消費税


送料の他に、ご注文には消費税がかかる場合があります。特定の州および地方の税率に基づいてこれらを請求する必要があります。


3.国際配送


現在、JP、UK、FR、DE、GB、ES、USA、CAに発送できます。

世界のどこかに出荷したいですか?

現時点では、国際配送は国際サイトを通じてのみ提供できます。


4.注文の配送を更新する

発送前の注文の更新
商品が発送される前に、オンラインで注文の詳細を簡単に編集できます。 [マイオーダー]から、各商品のキャンセル、配送方法の変更、配送先住所の変更を行うことができます。

転送中の注文の更新
商品が発送されたら、調整を行うためにいくつかの追加手順が必要です。残念ながら、すでに輸送中のアイテムは迅速に処理できません。

配送先住所を変更したい場合:お問い合わせください!

5.アイテムが到着しなかった(輸送中に失われた)


パッケージが見つかりませんか?
心配無用!ほとんどのアイテムは2日以内に見つかります。ここにいくつか試してみることがあります。

1)配送先住所が正しいことを確認します。

適切な場所に発送したことを確認しましょう。現在の配送先住所は、[マイオーダー]ページの[配送先:]に表示されています。

2)あなたの家の周りや近所の人と一緒にチェックしてください。

ボックスは、裏口、茂みの後ろなどにある可能性があります。

3)2日与えます。

運送業者は、まだ輸送中の荷物を誤ってスキャンすることがあります。

4)メールボックスまたはメールを受信する他の場所を確認します。

特にパッケージがメールボックス内に収まるほど小さい場合、運送業者は異なる方法で配達します。

5)配達の試みの通知を確認します。

この通知は、パッケージを受け取るために実行する必要がある手順を示しています。


1.Shipping Types

Your order means a lot to us, which is why we are dedicated to providing fast, safe, and reliable delivery services for all of our products. Deliveries are typically made Monday through Friday, and you can find delivery options for each item on its product page as well as in cart.

Shipment Processing
All orders are processed, verified, quality checked, and packaged within 1-3 business days.
If we are experiencing a high volume of orders, shipments may be delayed by a few days. Please allow additional days in transit for delivery. If there will be a significant delay in shipment of your order, we will contact you via email.

Holiday Shipping

Due to the holidays, shipping companies will usually have high volume of shipping traffic. Shipping companies will require additional time to deliver. We will contact you via email if there is a significant delay in shipment of your order.

    Shipping Updates & Alerts

    Communication is key – we’ll keep you updated throughout the shipping process with email and SMS notifications.

    2.Shipping Costs

    Most orders at Nagaipet ship for free! Here’s how it works:

    Warehouse Shipping fee Shipping days
    JP 1200JPY 3-7 Business Days
    JP-Hokkaido 800JPY 3-7 Business Days
    JP free 3-7 Business Days
    CN 1200JPY 7-14 Business Days
    CN-Hokkaido 800JPY 7-14 Business Days
    CN  free 7-14 Business Days

    Sales Tax

    Aside from any shipping costs, your order may be subject to sales taxes. We are required to charge these based on specific state and local tax rates.

    3.International Shipping

    Currently we can ship to the JP, UK, FR, DE, GB, ES, USA and CA. 

    Want to ship somewhere else in the world?

    At this time we can only offer international shipping through our international sites.

    4.Updating Shipping on an Order

    Updating Orders Before Shipping

    Before an item has shipped, you can easily edit the details of your order online. From My Orders, you can cancel, change the delivery method, or change the shipping address for each item.

    Updating Orders In Transit

    Once an item has shipped, a few extra steps are required to make adjustments. Unfortunately, items already in transit cannot be expedited.

    If you want to change the shipping address:  Contact us for help!

    5.Item Never Arrived (Lost in Transit)

    Can't Find Your Package?

    Not to worry! Most items are found within two days. Here are some things to try.

    • 1) Check that your shipping address is correct.

      Let's make sure we shipped to the right place. Current shipping addresses are listed under “Deliver To:” on the My Orders page.

      2) Check around your home or with neighbors.

      Boxes might be at back doors, behind bushes, etc.

      3) Give it 2 days.

      Sometimes carriers incorrectly scan packages that are still in transit.

      4) Check your mailbox or anywhere else you receive mail.

      Carriers deliver differently, especially if the package is small enough to fit inside your mailbox.

      5) Check for a notice of attempted delivery.

      This notice will tell you the steps you should take to receive your package.

      Contact the Carrier

        Tried everything? We'll fix it!